داوطلبان انتخابات مجلس بر مدار قانون حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس بر مدار قانون حرکت کنند و از وعده‌های شدنی و امکان‌پذیر ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _یکشنبه، هشتم بهمن_ در همایش گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان شمالی اظهار کرد: همانطور که در آیات قرآنی آمده، هیچ کسی نمی‌تواند سرنوشت قومی را تغییر دهد به جز همان قوم و یکی از راه‌های تغییر و مشارکت مردم در اداره کشور شرکت در انتخابات و تعیین مقدرات کشور از این مسیر است.

وی افزود: سه ضلع انتخابات، مردم، ناظران و مجریان و کاندیداها هستند که این اضلاع می‌توانند حسب مورد با فعالیت، رقابت، مشارکت و حضور در عرصه انتخابات به استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: هر ملتی سرنوشت خود را انتخاب می‌کند و حضور حداکثری مردم با بصیرت در انتخابات زمینه رشد جامعه و کشور را در پی خواهد شد.

وی همچنین پایبند بودن به قانون، تبلیغ عملکرد خود و عدم تخریب دیگران، دادن وعده‌های قابل تحقق و در دسترس و کاملاً ممکن و شدنی و با برنامه بودن را از جمله ویژگی‌های مهم یک کاندیدای طراز عنوان کرد.

نوری تصریح کرد: مشارکت و امنیت انتخابات فقط با اجرای قوانین انتخاباتی امکان‌پذیر است و انتظار دستگاه قضائی نیز از کاندیداها و مجریان انتخاباتی این است که در رفتار و مواضعشان مراقب باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره بر سلامت و امنیت انتخابات به ویژه مراقبت از سوی مجریان، تاکید دارند.

کد خبر 723741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.