دستگیری جاعل ۱۶۴ عدد پلاک وسایل نقلیه در شهرستان لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتورسیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سیدمحمد یوسفی با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودروهای شوتی می‌کند که رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن کلیه تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص گردید که اخبار واصله محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک‌های جعلی خودروهای شوتی فعالیت گسترده دارد. فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌نمود کشف و ضبط و به مقر انتظامی دلالت دادند.

یوسفی با اشاره به اینکه متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شد، اضافه کرد: وی در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و اظهار داشت تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ام.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 723731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.