برنامه نیروهای مسلح قزوین در دهه فجر تشریح شد

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اهدای خون، برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها، ویزیت و درمان رایگان مناطق محروم استان توسط تیم پزشکی نیروهای مسلح از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر کمیته نیروهای مسلح استان قزوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمدشفیعی عصر امروز -یکشنبه هشتم بهمن- در جلسه هماهنگی نیروهای مسلح استان قزوین که با حضور فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی استان در سالن جلسات لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: امسال ریاست کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان قزوین به عهده ارتش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته متشکل از تمام نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و فراجا می‌شود، گفت: تاکنون جلسات مختلف در این کمیته با حضور اعضا تشکیل شده و برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط این کمیته اجرا خواهد شد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های قزوین و زنجان از اجرای بیش از صدها عنوان برنامه شاخص به‌همت کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان قزوین خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف آمادگی نظامی، اقتدار، فرهنگی، اجتماعی، حامی و پشتیبان مردم، بصیرت، پزشکی و ورزشی اجرا خواهد شد.

امیر محمدشفیعی یکی از برنامه‌های شاخص دهه فجر را تشکیل کارگروه جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌های استان عنوان کرد که در کمیته نیروهای مسلح هم در دستور کار قرار گرفته و ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ ریز برنامه در پادگان‌های ارتش، سپاه و فراجا در استان طی این ایام اجرا خواهند شد.

وی یادآور شد: در اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای پا در رکاب و جوانان استفاده خواهد شد و به یاری خدا تلاش می‌شود تا با کمک نیروهای مسلح دهه فجر امسال که با اعیاد ماه رجب همزمان شده است را بسیار با نشاط تر و پررنگ‌تر برگزار کنیم.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی آغازگر برنامه‌هایی دهه فجر را رژه موتوری نیروهای مسلح اعم از ارتش، فراجا و سپاه ساعت ۸:۳۰ صبح پنج شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه از جلوی پادگان تیپ ۱۱۶ قزوین به سمت گلزار شهدا اعلام کرد و گفت: در تجمع کارکنان نیروهای مسلح و مردم قزوین در گلزار شهدا برنامه‌های متعدد از جمله، زنگ انقلاب، میثاق با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا و قرائت بیانیه مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

محمدشفیعی اضافه کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین، اهدای خون، برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها، ویزیت و درمان رایگان مناطق محروم استان توسط تیم پزشکی نیروهای مسلح، برپایی محافل انس با قرآن و مسابقات ورزشی از شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان قزوین است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش تقدیر از خلبانان استان در منزل شهید عباس بابایی، حضور پررنگ کارکنان نیروهای مسلح استان در پیاده روی یوم الله ۲۲ بهمن و ده‌ها عنوان دیگر از شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان قزوین است.

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی یادآور شد: مراسم بزرگ نورافشانی از دیگر برنامه‌های شاخص چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی است که حضور برای عموم آزاد است.

کد خبر 723722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.