به‌کارگیری ۴ دستگاه خودروی جدید آتش‌نشانی کرمانشاه در سال جاری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در سال جاری یک دستگاه نردبان ۳۲ متری، دو دستگاه خودرو پیشرو عملیاتی و یک دستگاه خودروی مه‌پاش به ناوگان خودرویی این سازمان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های دکتر نوروزی، شهردار محترم کلانشهر کرمانشاه، نوسازی بخشی از ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی کرمانشاه از جمله تعویض خودروهای پیشرو امدادی و اطفایی، پس از طی تقریباً دو دهه و با هزینه‌ای بالغ بر هفتصد میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: گام دوم، قرار گرفتن این خودروها در ناوگان امدادی، تکمیل و تجهیز این دستگاه‌ها جهت خدمات رسانی به شهروندان بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات لازم در خصوص راه اندازی این خودروها انجام شده است، خاطرنشان کرد: این خودروها بر اساس شرایط کاری آتش نشانی، توانایی کار در ارتفاع، حمل تجهیزات و نفرات، پوشش حوادث، از مانور امدادی مناسبی در سطح شهر برخوردار هستند و حداقل تا دو دهه دیگر می‌تواند بهره‌وری داشته باشند.

رضایی تصریح کرد: بررسی و کاهش سن ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی بخشی از ضروریات حفظ آمادگی خدمات رسانی است که بتوانیم در زمان بروز حادثه و بی درنگ در خدمت شهروندان باشیم.

کد خبر 723703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.