جزئیات آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش + سایت ثبت نام

ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ از نهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، وزیر آموزش و پرورش اول بهمن ۱۴۰۲ از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۷۲ هزار معلم در اسفند ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که بیشترین استخدام تاریخ کشور با برگزاری این آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲ رقم می‌خورد.

البته کمبود نیرو در آموزش و پرورش مسئله‌ای است که تاکنون برای رفع آن چند آزمون جهت جذب نیرو برای مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شده است و مطابق پیش بینی‌های اولیه، سال آینده نیز ۷۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند، حدود ۷۲ هزار نفر در آزمون‌های مختلف استخدامی اعم از گروه ابتدایی، گروه دبیری، هنرآموزان و گروه پرورشی و تربیت بدنی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد، البته تلاش مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی این است که آزمون سال آینده، پیش از اسفند برگزار شود و بخش تکمیلی آن حداکثر تا خردادماه به پایان برسد تا برای نخستین بار پس از یک دهه، آموزش‌های پیش از ورود به کلاس انجام شود.

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از روز دوشنبه نهم بهمن تا روز شنبه چهاردهم بهمن اقدام کنند، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل‌محل‌ها، هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود، برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه هجدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ و رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه شده در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 723689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    5 0
    سلام بنده مدرک کارشناسی دارم واسه معافیت اقدام کردم ولی هنوز پایان خدمت ندارم میتونم تو آزمون دبیری شرکت کنم
  • ۴۰ IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    تعداد منابع واسه یه ماهو خوردی خیلی زیاده،خود وزیر سر یه ماه میتونه بخونه؟ بسیار بعیده،همون بخشنامه هارم نمیتونه بخونه،وگرنه امسال غیر معلم سرکلاسا معلمی نمیکرد
  • مریم IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    من رشته مهندسی مدیریت پروژه هستم آیا این رشته جز گرایشات عمران هست که من برا آزمون استخدامی ثبت نام کنم
  • محمد یاسین IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    آقای وزیر رشته مدیریت و اقتصاد و حسابداری مثل هم هستن چرا مدیریت و حسابداری توی دفترچه هست اما اقتصاد نه؟مگه ما چه گناهی کردیم که رشته اقتصاد رو خوندیم
  • الی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    ما که رشته اقتصاد خوندیم چه گناهی کردیم چرا مدیریت و حسابداری هست ولی اقتصاد نه