ضرورت ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: جلسات شورای اقامه نماز استان، شهرستان‌ها و نیز دستگاه‌های اجرایی به صورت منظم و مستمر با محوریت مدیران ارشد دستگاه‌ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جلسه ستاد اقامه نماز که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در جامعه، اظهار کرد: مدیران جمهوری اسلامی در امر اقامه نماز باید الگوی جامعه باشند.

وی با تاکید بر اینکه نماز در اولویت مدیران رؤسای ادارات قرار گیرد، افزود: جلسات شورای اقامه نماز استان، شهرستان‌ها و نیز دستگاه‌های اجرایی به صورت منظم و مستمر با محوریت مدیران ارشد دستگاه‌ها انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی این استان تاکید کرد و گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه، خانواده‌ها، نهادهای آموزشی و ادارات نقش بسزایی دارند.

رشیدی‌پور در ادامه با اشاره به لزوم توجه مسئولان به جایگاه نماز و اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات، تصریح کرد: حقوقی که برای ائمه جمعه در بودجه امسال تصویب شده است باید پرداخت شود و مدیران مکلف به پرداخت آن هستند.

وی به وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان‌های دولتی نیز گریزی زد و گفت: فضا و امکانات لازم در اکثر ادارات برای اقامه نماز فراهم شده است اما هنوز در سطح جامعه با رسیدن به نقطه مطلوب برای اقامه نماز فاصله داریم و اهمیت و جایگاه نماز در ادارات باید تبیین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه نماز را دارد و باید پیگیری این مهم باشیم تا پربارتر برگزار شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه سیاست‌ها، رویکردها و انتظارات ستاد اقامه نماز مطرح و پیشنهاداتی ارائه شد و چگونگی برگزاری اجلاس استانی نماز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 723688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.