دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات از حق سیاسی خود استفاده کنند

استاندار سمنان گفت: امروز ما در دبیرستان دخترانه کوثر حاضر شدیم تا به شما دانش‌آموزان و کسانی که به بلوغ سیاسی رسیدند و حق رای دارند بگوییم تا از حق سیاسی خود در انتخابات استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در نشست تبیینی انتخابات با دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر سمنان اظهار کرد: امروز ما در این دبیرستان حاضر شدیم تا به شما دانش آموزان و کسانی که به بلوغ سیاسی رسیدند و حق رأی دارند بگوییم تا از حق سیاسی خود در انتخابات استفاده کنید.

وی افزود: دانش آموزان رأی اولی به عنوان کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند، برای ساختن آینده نظام و کشور و تعیین سرنوشت خود، از حق سیاسی خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده کنند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حضور شما در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، کشور و نظام را در برابر تهدیدات دشمنان و معاندان نظام بیمه خواهد کرد.

هاشمی تصریح کرد: نعمت امنیت امروز بالاترین نعمتی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور از آن بهره‌مند هستیم، لذا به پاسداشت خون شهدا و شکرانه نعمت‌های موجود باید در روز ۱۱ اسفند در انتخابات و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان امروز می‌توانید با حضور در پای صندوق‌های رأی، یاری‌گر نظام باشید، زیرا مشارکت قوی، مجلس قوی و در نهایت کشوری قوی‌تر را برای همه ما خواهد ساخت.

به گزارش ایمنا، در این نشست صمیمانه که با حضور بالغ بر ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر برگزار شد، مباحثی مانند اطلاع رسانی خدمات، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم به همراه جامعه مخاطبین آنان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

کد خبر 723656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.