انتقاد از بدون پاسخ ماندن تذکرها و سوالات اعضای شورا

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته‌های گذشته چند تذکر دادم؛ نخستین آن تبدیل وضعیت ایثارگران بود که پاسخ داده شد، موضوع دیگری که پرسیدم مرتبط با تعهد بحث کارگری بود که در این خصوص ترک فعل صورت گرفته است، اما پاسخی در این خصوص داده نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در صدونوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر در تذکری اظهار کرد: در هفته‌های گذشته چند تذکر دادم، نخستین آن تبدیل وضعیت ایثارگران بود که پاسخ داده شد، موضوع دیگری که پرسیدم مرتبط با تعهد بحث کارگری بود که در این خصوص ترک فعل صورت گرفته است، اما پاسخی در این خصوص داده نشد.

وی گفت: تذکر دیگر درباره موضوع حفاظت فیزیکی بود که پاسخ قانع‌کننده‌ای داده نشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بعضی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد، به عنوان مثال دستیار ویژه مسئول بازرسی، تکلیف این احکام مشخص شود.

شریعتی گفت: تصاویری در سایت‌ها و کانال‌ها دیدیم که اعضای شورا در انتخابات مجمع نیروهای انقلاب حضور دارند، به همکاران خود می‌گویم دینی بر گردن شماست که افرادی را معرفی کنید که چهار سال سرنوشت اصفهان را به این افراد بسپارید، نباید پشیمانی ایجاد و برچسبی به شورای اسلامی شهر زده شود که این افراد را شورای انقلابی به مردم معرفی کرد.

وی با انتقاد از اعلام نشدن گزارش‌های درآمدی بیان کرد: سوال این است که کمیته حسابرسی چه کرده است، باید گزارش حوزه درآمد و هزینه‌ها را بگیریم تا به مردم اعلام کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هنوز در خصوص حسابرسی ۱۴۰۱ پاسخ نقص موارد از سوی شهرداری اعلام نشده است، تا پایان اسفند باید این گزارش داده شود و لازم است که پیگیری لازم صورت گیرد.

کد خبر 723649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.