تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تبریز نقطه عطف اجرای پروژه‌های شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تدوین به موقع لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ را نقطه عطف اجرای دقیق پروژه‌های شهرداری دانست و گفت: آغاز پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال آینده موجب می‌شود تا شهرداری تبریز از بازه زمانی فصل کاری نهایت بهره‌مندی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری ظهر امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اهمیت تحویل زود هنگام لوایح برنامه و بودجه شهرداری اظهار کرد: ضرورت دارد روند بررسی این لوایح در جلسات شورا و تصویب آن تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با قدردانی از شهردار و مدیران شهرداری تبریز در خصوص تحقق ۸۵ درصدی بودجه سال جاری، افزود: شورای اسلامی شهر حمایت‌های لازم برای تحقق صددرصدی بودجه ۱۴۰۲ تا پایان سال را اعمال خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: طبق لایحه‌ای که ارائه شده است، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز ۲۹ همت اعلام شد و این نشان از همت مدیران شهرداری برای تلاش و تحقق بودجه و پیشبرد کارهای عمرانی و خدماتی دارد.

دبیری تدوین به موقع لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ را نقطه عطف اجرای دقیق پروژه‌های شهرداری دانست و تصریح کرد: آغاز پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال آینده موجب می‌شود تا شهرداری تبریز از بازه زمانی فصل کاری نهایت بهره‌مندی را داشته باشد.

کد خبر 723647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.