تبیین دستاوردهای نظام بهترین راه مقابله با دشمنان است

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: تبیین دستاوردهای نظام و اصل نظام، بهترین راهکار برای مقابله با رویکرد خبیثانه ناکارآمد نشان دادن نظام توسط دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی بعد از ظهر امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جلسه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اظهار کرد: در شرایطی که دشمن هزاران کانال تلویزیونی را علیه نظام و کشور به راه انداخته است، اتخاذ آرایش انسجام و همدلی در استان باید اولویت و نمازهای جمعه جلوه‌ای از آن باشد.

وی افزود: شما در شهرستان‌ها محل اعتماد و مراجعه مردم هستید و به همین دلیل تریبون‌های نماز جمعه در دهه فجر باید محل امید آفرینی و تأثیرگذاری باشند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بازنشر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مساجد و مصلاها در دهه فجر می‌تواند محور اصلی تبیین باشد.

رحمتی تصریح کرد: تبیین مقایسه‌ای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران قبل از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف نیز در آستانه انتخابات می‌تواند انرژی مثبت به جامعه تزریق کند.

وی عنوان کرد: تبیین دستاوردهای نظام و اصل نظام، بهترین راهکار برای مقابله با رویکرد خبیثانه ناکارآمد نشان دادن آن توسط دشمنان است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رئیس‌جمهور نیز خود و دولتش را وقف خدمت به مردم کرده و بیان بعضی از خدمات و دغدغه‌های دولت جای تبلیغ و تبیین دارد، نباید اجازه دهیم دستاوردهای دولتی که در مسیر ولایت است، مورد هجمه قرار گیرد.

رحمتی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم فرهنگ عذرخواهی از مردم را نیز جا بیاندازیم؛ در جایی که کار کرده‌ایم به مردم گزارش دهیم و در جایی که نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم، از مردم عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا، ایمان به امامت و ولایت فقیه و تبعیت از آن و ایمان به مردم سه ستوان اصلی پیروزی انقلاب و ضامن دوام این شجره طیبه بوده است، اضافه کرد: هر جا که انقلاب از ولایت فقیه فاصله گرفته، ضربه خورده‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امیدوارم با دعاها و راهنمایی‌های شما شرمنده نشویم و برای توسعه و غنای تمدنی استان گام برداریم.

وی اضافه کرد: تبریز، مهد علم و تمدن و تاریخ ساز بوده و خاستگاه علامه‌ها است و مدیریت در آن به همین دلیل کار دشواری است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: ایران دوستی و اسلام پناهی از خصوصیات بارز مردم آذربایجان شرقی است و به همین دلیل خدمت در آن سخت می‌باشد، زیرا باید بتوان در تراز این خطه خدمت کرد و تحقق این امر جز با همراهی و کمک ائمه محترم جمعه امکان پذیر نیست.

آیت الله محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز نیز در این جلسه برای استاندار آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد و گفت: در سطح استان ۳۸ امام جمعه داریم.

وی افزود: وظیفه همه ما کمک به دولت خدمتگزار آقای رئیسی است که ائمه محترم جمعه استان نیز همین کار را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: مردمی بودن ائمه جمعه نیز تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که خوشبختانه استان ما در این زمینه وضعیت خوبی دارد.

آیت الله آل هاشم گفت: ائمه جمعه استان همه تلاش خود را برای مشارکت افزایی می‌کنند و امیدوارم خطه آذربایجان مانند همیشه در این آزمون الهی نیز پیشگام باشد.

کد خبر 723626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.