بهره‌برداری از مجموعه خدماتی پایانه کاوه با اعتبار ٣٣ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: مجموعه خدماتی و رفاهی پایانه کاوه با اعتباری بالغ بر حدود ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای چند عملیات عمرانی در پایانه مسافربری کاوه اظهار کرد: یکی از مکان‌های پرتردد و ارائه‌دهنده خدمات در این پایانه، مجموعه خدماتی، رفاهی، کارواش بزرگ شست‌وشوی اتوبوس و ماشین‌سواری است که به دلیل فرسودگی و قدمت زیاد، نیاز به بازسازی و مرمت داشت، در حال حاضر با عملیات اجرایی ٣٠ روز کاری، توسط پیمانکار این پروژه، سازمان عمران شهرداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: حدود ۳۳ میلیارد ریال برای اجرای مجموعه خدماتی، رفاهی ناوگان حمل‌ونقل مسافربری برون‌شهری و به‌روزرسانی محل کارواش بزرگ پایانه مسافربری کاوه هزینه شده است.

بهره‌برداری از مجموعه خدماتی پایانه کاوه با اعتبار ٣٣ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به دلیل تردد بالای ناوگان حمل‌ونقل مسافربری برون‌شهری و تخریب قسمت‌های مذکور عملیات بازسازی محوطه ورودی و خروجی مجموعه خدماتی، کارواش پایانه کاوه با اجرای اسلب بتونی، بازسازی سوله، زیباسازی و اصلاح شبکه‌های تاسیساتی انجام شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: در این مجموعه خدماتی، رفاهی ناوگان حمل‌ونقل مسافربری برون‌شهری، روزانه شست‌وشوی (کارواش) ۴٠ دستگاه اتوبوس انجام و آماده ارائه خدمت به مسافران می‌شود.

کد خبر 723609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.