زمین‌های کشاورزی مازندران مورد طمع ویلاسازان است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: زمین های کشاورزی مازندران مورد طمع ویلاسازان است با این حال بسیاری از کشاورزان و باغداران در این اراضی به کشت محصول مبادرت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بابک مؤمنی امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در بیستمین سفر شهرستانی استاندار به محمودآباد با ابراز رضایت‌مندی از وجود پتانسیل و ظرفیتی در یکی از روستاهای مازندران اظهار کرد: وجود یک روستای نمونه گلخانه‌ای، کشاورزی و باغداری وازیک باعث افتخار است.

وی افزود: در شهرستانی اقدام به کشاورزی می‌کنید که مورد طمع و دست اندازی شدید ویلا سازان و برج سازان است و کار شما یک جهاد است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های جدی برای رفع شوک‌های متعدد به کشاورزی استان دستور کار است، عنوان کرد: باید با تلاش، رفع موانع تولید و ایجاد زیرساخت‌ها این مشکلات را برطرف کرد.

مؤمنی با اشاره به اینکه توفیقات خوبی برای کشت‌های گلخانه‌ای به وجود آمده است، گفت: اقتصاد تعاونی موفق‌ترین اقتصاد در دنیاست چراکه هر جا تعاونی فعال و مردمی ایجاد شد به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردیم و اتحادیه‌های گلخانه باید پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن اتحادیه‌های صنفی شهرستانی ظرفیت هر شهرستان در حوزه‌های مختلف مشخص می‌شود.

کد خبر 723579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.