آغاز فعالیت فاز دوم میدان تره‌بار الغدیر اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به آغاز فعالیت فاز دوم میدان الغدیر گفت: فعالیت فاز دوم میدان الغدیر موجب ایجاد رقابت سالم، کنترل و تثبیت قیمت میوه و تره‌بار در بازار خواهد شد.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: فاز دوم میدان الغدیر بیش از یک دهه بلاتکلیف مانده بود که با روی کار آمدن دوره جدید مدیریت شهری ساماندهی فاز نخست این بازار در مرحله اول و بهره‌برداری از فاز دوم آن در مرحله‌ی دوم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقداماتی که انجام شد نیم فاز نخست مرحله دوم این میدان تکمیل و ماه گذشته افتتاح شد، اما تاکنون فعال نشده بود که با پیگیری عوامل شهرداری و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی ضمن ساماندهی فاز اول این میدان در مدت اخیر فاز دوم نیز به صورت اجرایی فعالیت خود را از شب گذشته آغاز کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بهره‌برداری از فاز دوم میدان الغدیر یک دستاورد بزرگ بود، چراکه با پیچیدگی‌هایی که داشت سال‌ها متوقف شده بود و سرانجام در دوره ششم با همکاری بخش‌های مختلف استان موفق به بهره‌برداری از آن شدیم.

محمودی تاکید کرد: فعالیت فاز دوم میدان الغدیر باعث ایجاد رقابت سالم، کنترل و تثبیت قیمت میوه و تره‌بار در بازار خواهد شد.

کد خبر 723557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.