پیش‌بینی بورس فردا ۹ بهمن ۱۴۰۲

پیش بینی می‌شود مانند بازار امروز برخی از گروه‌ها مانند ساختمانی مورد تقاضا قرار بگیرد و اینکه شاخص سازها مورد تقاضا باشند کمی بعید به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که تغییرات در محدوده سه تا چهار هزار واحد قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بورس این روزها خنده‌دارترین بازار ایران است از هفته گذشته که دلار روند صعودی به خود گرفت تا این لحظه شاهد رشد مشخصی از بازار نبوده‌ایم، تغییرات یک هزار و ۲۰۰ واحدی شاخص کل تنها بیانگر یک چیز است،، سرمایه اجتماعی در بازار بورس مدت زیادی است از بین رفته است و با اینکه نرخ دلار صعودی شده است ما شاهد تغییرات زیادی در بازار بورس تهران نیستیم اما اگر دلار ریزش کند ممکن است بازار مجدد با ریزش بیشتری همراه شود.

تصمیماتی مانند بخشنامه اخیر که مربوط به گروه پالایشی بود به ما می‌گوید بازار پر ریسک است هم از منظر سیستماتیک هم غیر سیستماتیک، زیرا سیاست گذار تصمیمات خود را منطبق با بازار سرمایه نمی‌گیرد و بازار بورس در اولویت نیست.

به نظر می‌رسد بازار فردا نیز مانند بازار امروز باشد و خبر زیادی در دل بازار اتفاق نیفتد، پیش بینی می‌شود مانند بازار امروز برخی از گروه‌ها مانند ساختمانی مورد تقاضا قرار بگیرد و اینکه شاخص سازها مورد تقاضا باشند کمی بعید به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که تغییرات در محدوده سه تا چهار هزار واحد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 723530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.