واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان تا پایان سال جاری

استاندار کرمان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا پایان سال جاری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای مسکن استان با تشکر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان جهت واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن اظهار کرد: اتفاق خوبی رقم خورد و موجب شد مردم صاحب زمین شوند، بر این اساس می‌توانند با استفاده از دریافت تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی افزود: تا دهه فجر در شمال استان نیز تا ۳ هزار قطعه زمین باید واگذار شود تا هرچه زودتر مردم صاحب زمین شوند و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ساخت‌وساز انجام شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا قبل از پایان سال جاری هستیم و تحقق این امر موجب شکسته شدن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای آن‌ها می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان به تفکیک وضعیت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 723512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.