سنگ بزرگ رضایت‌نامه ۱۵ میلیاردی بازیکن ذوب‌آهن پیش‌ پای استقلال

محمدحسین اسلامی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی مدنظر نکونام قرار گرفته است که باشگاه استقلال برای جذب او ملزم به پرداخت رضایت‌نامه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین اسلامی، وینگر جوان و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که از آکادمی این باشگاه رشد کرد، با اعتماد مهدی تارتار به ترکیب تیم بزرگسالان رسید و توانست پاسخ اعتماد این مربی را بدهد.

محمدحسین اسلامی پس از درخشش در پیراهن ذوب‌آهن، مورد توجه تیم استقلال قرار گرفت، اما موفق نشد ذوب‌آهن را برای خرید این بازیکن متقاعد کند.

با این وجود باشگاه استقلال و جواد نکونام همچنان بی‌خیال محمدحسین اسلامی نمی‌شوند و با ارسال نامه کتبی به باشگاه ذوب‌آهن، اعلام کرده‌اند علاقه‌مند به خریدن این بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی هستند. پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد رضایت‌نامه ۱۵ میلیاردی اسلامی اصلی‌ترین مانع برای این انتقال است.

قرارداد محمدحسین اسلامی با ذوب‌آهن فقط شش‌ماه دیگر رسمیت دارد و پس از پایان قرارداد این بازیکن جوان با گاندوها، اسلامی بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند با هر باشگاهی که می‌خواهد مذاکره کند و به عضویت آن باشگاه دربیاید، اما باشگاه ذوب‌آهن که ابتدا با جدایی اسلامی مخالفت کرده بود، می‌خواهد چنانچه این بازیکن از ذوب‌آهن جدا شد، از انتقال او درآمدزایی کند.

کد خبر 723503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.