مدارس کدام شهرها و روستاهای کردستان روز یکشنبه تعطیل است؟

آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه جزئیات تعطیلی مدارس را در روز (یکشنبه هشتم بهمن) در شهرها و روستاهای استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، روز یکشنبه هشتم بهمن فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر بلبان‌آباد و روستاهای بخش بلبان‌آباد و مدارس متوسطه اول سطح روستاهای این بخش در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این شهر نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان سنندج

مدارس ابتدایی شهری و تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شهرستان سنندج در نوبت صبح روز یکشنبه غیرحضوری است.

تمامی مراکز پیش دبستانی شهرستان سنندج نیز در این روز تعطیل است.

شهرستان دیواندره

فعالیت همه مدارس روستایی در نوبت صبح در دوره ابتدایی با تأخیر و از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری دیواندره نیز در نوبت صبح یکشنبه هشتم بهمن نیز با تأخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سروآباد

فعالیت همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستاهای محور ژاورود و ژریژه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهر قروه

فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهر سریش‌ آباد

فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در شهر سریش آباد در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر سریش‌آباد نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش‌دبستانی نیز در این تاریخ تعطیل است.

کد خبر 723502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.