خلاصه بازی رئال مادرید و لاس پالماس + فیلم

تیم فوتبال رئال‌مادرید در هفته بیست‌ودوم لالیگا با نتیجه دو بر یک از سد لاس‌پالماس گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال لاس‌پالماس و رئال‌مادرید در بیست‌ودومین هفته از رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا عصر امروز _شنبه هفتم بهمن_ از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به مصاف هم رفتند که در پایان رئالی‌ها موفق به پیروزی دو بر یک در این بازی شدند.

دقیقه ۵۳ بازی خوب بازیکنان میزبان در نیمه دوم بلاخره نتیجه می‌دهد و خاوی مونیوز دروازه رئال مادرید را باز می‌کند. بازهم روی گلی که رئال دریافت می‌کند، اشتباه کاپیتان ناچو دیده شد. رئال مادرید فوق‌العاده بازی ضعیفی را در طول این بازی ارائه داد و کارلتو هنوز دست به تعویض نزده است.

در دقیقه ۶۵ حرکت عالی کروس در ادامه با پاس هنرمندانه کاماوینگا به وینیسیوس همراه بود که وینگر برزیلی رئال با پای چپ به زیبایی دروازه میزبان را باز می‌کند.

دقیقه ۸۴ تعویض طلایی کارلتو جواب داد و اورلین شوامنی تنها چهار دقیقه پس از حضور در زمین موفق به زدن گل برتری رئال مادرید شد. روی کرنر ارسالی مهندس آلمانی لوس بلانکوس، شوامنی با یک ضربه سر قاطعانه بازهم کامبک می‌زند.

رئالی‌ها در نیمه اول بازی ضعیفی را ارائه کردند اما در نیمه دوم و پس از گل اولی که لاس‌پالماس به ثمر رساند، شاگردان آنچلوتی به خودشان آمدند و باعث شد تا آن‌ها در این بازی سخت به سه امتیاز شیرین برسند. البته نباید از تعویض‌های خوب کارلتو در نیمه دوم هم بگذریم که شوامنی تعویض طلایی این سرمربی ایتالیایی و نویدبخش پیروزی برای هواداران لوس‌بلانکوس بود.

خلاصه بازی لاس‌پالماس و رئال‌مادرید

کد خبر 723475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.