قبور گلزار شهدای اراک ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک از آغاز پروژه جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و بهسازی سنگ قبور گلزار مطهر شهدا در این شهر خبر داد.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پروژه سنگ فرش، جدول‌گذاری و بهسازی سنگ قبور مطهر شهدا با انعقاد قرارداد جدید، از قطعه شش گلزار مطهر شهدا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار مطهر شهدا از ابتدای سال جاری در دستور کار برنامه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قرار داشته است، افزود: با بررسی‌های لازم پیرامون تهیه مصالح مرغوب و باکیفیت مورد نیاز، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با دستگاه‌های ذی‌صلاح از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، عملیات سنگ فرش، جدول‌گذاری و بهسازی سنگ قبور مطهر شهدا، توسط این سازمان آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک تصریح کرد: با توجه به فرسوده شدن سنگ فرش قطعات و پیاده‌روها، فرسودگی جداول موجود در گلزار مطهر و لزوم ساماندهی و حفظ شأن شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، این پروژه عملیاتی شده است.

آقازیارتی هدف از اهداف اجرای این پروژه مهم را تسهیل در رفت و آمد زائران قبور، بهسازی و همسطح‌سازی سنگ فرش قطعات در گلزار شهدا دانست و تاکید کرد: جمع‌آوری و هدایت صحیح و اصولی آب‌های سطحی در فصل بارش، زیبایی بصری و حفظ شأن و جایگاه شهدا و خدمت رسانی مطلوب به خانواده‌های معزز شهدا و زائران گلزار دیگر اهداف این طرح است.

کد خبر 723466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.