محور بجنورد به شهرک گلستان مشکلات فنی و زیرساختی دارد

دادستان بجنورد با اشاره به مشکلات فنی و زیرساختی محور اتصال بجنورد به شهرک گلستان گفت: مسئولان مرتبط ایرادات فنی و نقاط حادثه خیز را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ شنبه هفتم بهمن_ در نشست بررسی مشکلات راه دسترسی به شهرک گلستان بجنورد اظهار کرد: ایرادات متعدد فنی و مهندسی در محور ارتباطی درون شهری بجنورد به شهرک گلستان وجود دارد.

وی افزود: طی بررسی‌های معمول علاوه بر نقش آفرینی دیگر عوامل در وقوع حوادث و سوانح رانندگی عدیده در طول چند سال گذشته در محور یاد شده، به نظر می‌رسد بیشتر این رخدادها از مشکلات زیرساختی و مشخصاً ایرادات فنی و مهندسی ناشی می‌شود لذا انتظار می‌رود اهمیت و ضرورت پیگیری فوری این موضوع و رفع موانع و مشکلات مربوطه با سرعت و سهولت بهتر و بیشتر باید در کانون توجه و اولویت اقدام و عمل قرار گیرد.

دادستان بجنورد تصریح کرد: این محور یکی از راه‌های پرتردد و در عین حال پرخطر درون شهری بوده و هست لذا توجه به آن و اهتمام جدی در رفع مشکلات مربوطه اهمیت بسزایی دارد و یقیناً اعمال مدیریت صحیح و نظارت‌های لازم را می‌طلبید ولی در واقع این گونه نشد.

ایلالی گفت: با لحاظ این مؤلفه از همان ابتدای احداث این محور و تردد خودروها در مسیر یاد شده مشخص کرد که این راه از استاندارد مناسب و لازم برخوردار نیست.

وی با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و تبیین نقش مدعی العموم در راستای پیگیری مطالبات عمومی شهروندان از تمام مدیران و مسئولان اجرایی ذی ربط خواست با اجماع نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی ضمن شناسایی ایرادات فنی و مهندسی و اصلاح زیرساخت‌های لازم و رفع نقاط حادثه خیز زمینه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای را در این محور برقرار و تسهیل کنند.

کد خبر 723436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.