مدیران وظیفه سنگینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برعهده دارند

معاون استاندار اصفهان گفت: اولین مسئله انتخابات مشارکت همگانی است که یک وظیفه همگانی تلقی می‌شود، در این راستا مدیران وظیفه سنگین‌تری دارند و همه دستگاه‌ها باید یک ستاد انتخابات با دو رویکرد مشارکت و کمک به اجرای انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان نثاری در جلسه امروز _شنبه هفتم بهمن_ در شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: فرآیند انتخابات به لطف خدا تا امروز در استان به قوت دنبال شده و همه کارها به خوبی انجام گرفته و امیدواریم با همین روند پیش برود. الان در مرحله‌ای هستیم که صلاحیت داوطلبین خبرگان اعلام شده و تا فردا مهلت اعتراض وجود دارد، همچنین روند برگزاری انتخابات مجلس نیز در مرحله بررسی اعتراضات است.

وی افزود: اولین مسئله انتخابات مشارکت همگانی است که یک وظیفه همگانی تلقی می‌شود، در این راستا مدیران وظیفه سنگین‌تری دارند. تعبیر استاندار این است که همه دستگاه‌ها باید یک ستاد انتخابات با دو رویکرد مشارکت و کمک به اجرای انتخابات داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: در بحث دعوت به حضور همه مدیران حوزه تأثیری دارند، از خانواده گرفته تا همه همکاران و همه باید از حوزه نفوذ خود استفاده کنند. نکته بعد اقداماتی است که دستگاه‌ها باید طبق قانون و اخلاق انجام بدهند و باید همکاری کنند.

جان‌نثاری تصریح کرد: در بحث تبلیغات محیطی ادارات از همین حالا شروع کنند و در همه ادارات می‌توانید تبلیغات محیطی برای دعوت به مشارکت داشته باشید. مطلب دیگر محیط‌هایی است که در اختیار تبلیغات کاندیداها قرار می‌گیرد که قبلاً از همه دستگاه‌ها خواستیم اظهار نظر کنند و بسیاری در این زمینه نظر دادند. هیچ دستگاهی مجاز نیست مکانی را در اختیار کاندیداها قرار دهد و این موضوع باید توسط هیئت اجرایی مدیریت شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که امکان تبلیغ دارند اگر اعلام نکنند تخلف محسوب می‌شود و به عنوان ترک فعل به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند. آنچه که برای اجرای انتخابات نیاز است باید در اختیار ستادهای انتخابات قرار بگیرد.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: امروز جهاد تبیین وظیفه همه ماست و وظیفه شخص خاصی نیست. من خواهش می‌کنم مدیران از امکان خود بهره ببرند و به تبیین دستاوردها بپردازند.

کد خبر 723424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.