۵۷۰ دانش‌آموز مبارکه‌ای در مراسم اعتکاف شرکت کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: ۵۷۰ دانش‌آموز منتخب دختر و پسر مدارس این شهرستان در آیین معنوی اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب سال جاری شرکت کردند.

حجت‌الاسلام یزدان‌بخش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه از این تعداد ۴۱۰ دانش‌آموز دختر و ۱۶۰ نفر نیز دانش‌آموز پسر هستند، اظهار کرد: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است و سال جاری اعتکاف دانش‌آموزی در هفت مسجد با ظرفیت ۵۷۰ نفر برگزار شد.

وی افزود: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در هفت مسجد این شهرستان از جمله مسجد جواد الائمه صفاییه، مسجدالرضا (ع)، مسجد امیرالمومنین (ع)، مسجد امام حسین (ع)، مسجد امام سجاد (ع) و مسجد اعظم مبارکه برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه ۲۴ مسجد در این شهرستان میزبان معتکفان بود، اضافه کرد: این اعتکاف با حضور ۲۰۳۹ نفر از جمله ۱۲۷۱ زن و ۷۶۸ نفر مرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمی ادامه داد: برگزاری جلسات اعتقادی، بصیرتی، محافل انس با قرآن، نمایش فیلم، سخنرانی، شبی با شهدا و آشنایی با ظرفیت‌های فضای مجازی و هوش مصنوعی از مهم‌ترین برنامه‌های اعتکاف در شهرستان مبارکه بود.

وی با بیان اینکه معتکف میهمان خاص خداوند متعال است و خدمت به معتکفان از آموزه‌های قرآنی است، از تمام دست‌اندرکاران برگزاری اعتکاف به ویژه ائمه جمعه و جماعات، فرمانداری شهرستان، هیئت امنای مساجد، خادمان معتکفان، نهادها و اداراتی که با ستاد اعتکاف همکاری داشتند، تشکر کرد.

کد خبر 723411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.