دستگیری ۲ خرده فروش با ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در نزدیکی یک مرکز آموزشی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری دو نفر که در اطراف یک مرکز آموزشی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت دو خرده‌فروش مواد مخدر در نزدیکی یک مرکز آموزشی موضوع که باعث نگرانی خانواده‌ها و والدین دانش‌آموزان شده بود موضوع را به صورت جدی پیگیری کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از حضور متهمان در محل با هماهنگی‌های قضائی انجام شده وارد عمل شدند و هر دو نفر را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند، دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در ۲۸ بسته آماده توزیع تهیه شده بودند کشف شدند.

نیکبخت با تقدیر از همکاری و همراهی مردم با این پلیس عنوان داشت: شهروندان گزارش‌های خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان در اختیار این پلیس قرار دهند.

کد خبر 723399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.