تدوین دستورالعمل انضباطی بهره‌برداران غرفه‌های شهری در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به منظور بهبود سیما و منظر شهری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان، دستورالعمل انضباطی بهره‌برداران غرفه‌های شهری تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن صادقی امینی امروز _ شنبه هفتم بهمن _ در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اظهار کرد: به دنبال مساعدت شهرداری قم با اختصاص زمینی، سازمان به دنبال احداث یک مجتمع خدماتی در منطقه پردیسان است.

وی افزود: شهروندان پردیسان نیاز به دسترسی بهتر به مایحتاج اساسی خود دارند که سازمان میادین میوه و تره بار در راستای رسالت خود نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای میدان شهید مطهری مقرر شد سازمان نسبت به تعیین تکلیف غرفه‌های باقیمانده و آزادسازی آنها اقدام کند که از سال ۹۸ تا سال جاری هزار و ۴۵۰ متر مربع بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک شده که این عدد مربوط به زمان تملک است.

صادقی‌امینی با اشاره به اینکه ۶۵۰ متر دیگر از تملک میدان میوه و تره بار میدان شهید مطهری باقیمانده که شامل ۳۳ پلاک است، اضافه کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم برای این منظور نیازمند مساعدت شهرداری مرکز است.

وی گفت: یکی از مأموریت‌های سازمان، مسئله ساماندهی مشاغل است که در این حوزه برای برخورد مطابق قوانین با برخی از مشاغل ناسازگار شهری برنامه‌ای تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به ظرفیت شهرداری قم برای همراهی در نظارت بر قیمت اقلام در اماکن تحت مالکیت خود، تصریح کرد: سازمان برای تکمیل شبکه توزیع، محله محوری، هوشمند سازی و تنظیم بازار اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

صادقی امینی گفت: شیوه نامه اعلام قیمت محصولات کشاورزی در بازارهای تحت نظر شهرداری تهیه، همچنین دستورالعمل انضباطی بهره برداران غرفه‌های تحت مالکیت شهرداری قم تنظیم شده است.

وی افزود: برند فروشگاه‌های سازمان، همشهری است بنابراین لازم است در مناطقی از شهر که فروشگاه‌های همشهری ندارند، شهرداری مناطق نسبت به واگذاری زمین به همراه پروانه به سازمان همکاری کنند.

کد خبر 723388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.