برگزاری جشن‌های خانوادگی در تبریز

شهردار تبریز از برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز ایام الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه از دوازدهم بهمن تا ششم اسفند مصادف با میلاد منجی عالم بشریت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری شهرداری‌ها باید در کنار ارائه خدمات به شهروندان به کارکردهای اجتماعی مدیریت شهری نیز توجه داشته باشند، بر همین اساس سال جاری شهرداری تبریز در خصوص اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی در قالب ۵۲ هفته همت مضاعفی داشته است.

وی افزود: معاونت‌ها، مناطق ده‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه جشن‌های ویژه‌ای برای شهروندان و خانواده کارکنان شهرداری با مشارکت گروه‌های هنری مطرح تبریز و آذربایجان شرقی ترتیب خواهند داد.

شهردار تبریز اضافه کرد: مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز علاوه بر برگزاری جشن‌های خانوادگی در این ایام برای کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری، موظف به برپایی حداقل یک ویژه‌برنامه فرهنگی و جشن برای عموم شهروندان ساکن در سطح حوزه خود هستند.

هوشیار افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سلامت همگانی را از اساسی‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی سال جاری دانست و گفت: شهرداری تبریز از ابتدای سال جاری بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان اجرا کرده است.

وی افزود: شهرداری تبریز سال جاری در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، توجه ویژه‌ای به نشاط‌افزایی اجتماعی با محوریت قرار دادن برنامه‌های فرهنگی دارد.

کد خبر 723378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.