وضعیت بارندگی در جاده‌های البرز/ تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمام محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی زندی‌فر ظهر امروز _شنبه هفتم بهمن _ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی البرز، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش سراسری برف در محور کرج- چالوس و طالقان هستیم.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها، از رانندگان درخواست می‌شود در زمان عبور از محورهای کوهستانی البرز زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را فراموش نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند تا خللی در تردد خودروها ایجاد نشود و از حوادث احتمالی نیز پیشگیری شود.

زندی‌فر با اشاره به وضعیت سایر محورهای کوهستانی البرز، اضافه کرد: محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک- دیزین هم به علت بارش برف همچنان مسدود است.

وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان، ادامه داد: در محور کرج- قزوین و کرج- تهران نیز شاهد بارش باران هستیم که باعث کندی تردد خودروها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج- قزوین در محدوده مهر ویلا تا مهرشهر ترافیک نیمه‌سنگین است و در آزاد راه قزوین- کرج- تهران نیز در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

زندی‌فر گفت: در محور برغان نیز مه غلیظ گزارش شده که این امر باعث کاهش دید رانندگان و کندی تردد خودروها شده است، در حال حاضر به جز دو مسیر اعلام شده تمام محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودروها در آن‌ها جریان دارد.

کد خبر 723367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.