قرارداد آذرباد با ذوب‌آهن تا پایان لیگ‌ بیست‌وسوم

محسن آذرباد هافبک باتجربه چند فصل اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان به‌طور رسمی و برای مدت نیم‌فصل قرارداد خود را با ذوب‌آهن اصفهان امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طی روزهای گذشته در خبری با عنوان «محسن آذرباد در یک قدمی ذوب‌آهن» اشاره شد محسن آذرباد هافبک و کاپیتان باتجربه چند فصل اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان از این تیم جدا و به ذوب‌آهن اصفهان خواهد پیوست که این اتفاق در نهایت محقق شد، با این وجود باشگاه اصفهانی هنوز از آذرباد به‌عنوان خرید جدید خود رونمایی نکرده، اما قرارداد وی با گاندوها به امضا رسیده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایمنا قرارداد محسن آذرباد با ذوب‌آهن فقط برای نیم‌فصل (تا پایان فصل بیست‌وسوم) امضا شده و این مدت قرارداد توسط بازیکن جدید سبزپوشان نیز به تائید رسید. این در شرایطی است که یکی از رسانه مدعی شده بود مدت قرارداد محسن آذرباد با ذوب‌آهن دو ساله است اما این خبر صحت ندارد.

باشگاه ذوب‌آهن در فصل جاری از اکثر خریدهای خود زود رونمایی نکرد که آخرین آن‌ها محسن فروزان است و به‌دنبال آن طبق عادت هنوز از محسن آذرباد هم به‌عنوان خرید جدید خود رونمایی نکرده است. شاگردان محمد ربیعی هم‌اکنون تعطیلات نیم‌فصل را پشت‌سر می‌گذارند و در اردوی تدارکاتی در جزیره کیش هستند.

کد خبر 723362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.