واردات خودرو برای جانبازان و ایثارگران ۱۴۰۳ + شرایط

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند که به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر، مجوز واردات یک دستگاه خودروی متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز _شنبه هفتم بهمن_ و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش هزینه‌ای، با تصویب جز ۱۰ بند «ث» تبصره ۱۳ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

«۱۰- وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر که در سنوات گذشته از تسهیلات موضوع ماده (۴۵) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب ۱۳۸۶/۴/۳ استفاده ننموده‌اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید. در خصوص سایر مشمولان ماده (۴۵) قانون مذکور از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بند (ث) این تبصره برای خرید خودرو داخلی اقدام می‌گردد.

گزارش عملکرد این بند توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت هر سه ماه یک بار به کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.»

کد خبر 723302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف باباپور FI ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    3 0
    بنام الله پاسدار حرمت خون شهدا آقایان شما وجدان دارید چرا از کدام قانون پیروی می کنید بخدا باید جواب بدید من جانباز ۲۵ درصدم از سال ۷۰ پرونده دارم ودیدم که خودرو به جانبازان ۵۰ به بالا ۷۰ درصد می‌دادید خودم چندتا میشناسم الآنم مجدد گرفتن ولی من که کلم ترکیده داخلی از شکنجه دست وپام ناقص اما هیچ من و امثال من روبروی زن و بچه شرمنده شما می‌میرید و اگر اگر آقامون ببینید چی می گید فکر نکنید ما جانبازان بازی دنیاییم نه همه ما صاحب داریم نظام صاحب دارد.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    چرا به من جانباز ۳۰ درصد شیمیایی در شلمچه و بسیجی داوطلبانه از دبیرستان عازم جبهه های جنگ شده بودم الان ۵۷ سال سن دارم خودروی داخلی با پول خودم بدون نوبت نمیدین چرا ایا انتظار بالایی هست؟ شرم کنید بخاطر امسال ماها به آن مقام رسیده اید خجالت بکشید