حضور ۷۲۰۰ معتکف در مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۷۲۰۰ معتکف در مساجد استان خبر داد و گفت: در سال‌جاری شاهد رشد صددرصدی حضور معتکفین نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری امروز _شنبه هفتم بهمن_ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) و اشاره به حضور پرشور گروه‌های مختلف به خصوص نوجوانان در مراسم اعتکاف اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تقویت مبانی اعتقادی و طراوت معنوی بوده که شایسته است به بهترین صورت گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در تعداد معتکفان نسبت به سال گذشته رشد صددرصدی داشتیم، افزود: در سال‌جاری، ۷۲۰۰ خواهر و برادر در ۹۶ مسجد استان معتکف شدند که از این تعداد ۳۸۳۲ دانش‌آموز و نوجوان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقریباً از هر ۱۱۰ نفر جمعیت استان یک نفر معتکف هستند که این رویش مایه برکت و امیدواری برای آینده نظام است، گفت: با وجود کمبود مسجد در مرکز استان برای معتکفان، با هماهنگی و برنامه‌ریزی تا حدودی این مشکل مرتفع شد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان در مراسم اعتکاف استان تصریح کرد: اعزام مبلغ ویژه، برگزاری محافل قرآنی و برگزاری جشن میلاد همراه با سخنرانی و مداحی از جمله این اقدامات مهم بوده‌ است.

کد خبر 723291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.