تداوم تلاش برای بازگشایی ۳۰ روستای در محاصره برف آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده‌ا و تاکنون راه روستایی راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده است و بازگشایی مسیر بقیه روستاها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک به طور مداوم مسدود می‌شود، بی‌وقفه در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _شنبه هفتم بهمن_ از برفی بودن تمامی محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی خبر داد و بر امتناع از تردد بدون زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد.

وی افزود: بارش برف در حال حاضر در تمامی مسیرهای اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیرهای شمال استان ادامه دارد و رانندگان باید با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر کرده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی سراسر استان هستند، گفت: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده‌اند و تاکنون راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده است و بازگشایی مسیر بقیه روستاها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک به طور مداوم مسدود می‌شود، بی‌وقفه در حال انجام است.

وی یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس بگیرند.

کد خبر 723278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.