رشد ۳۰ درصدی هزینه نگهداشت شهر در سال ۱۴۰۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: قراردادهای حوزه خدمات شهری در سال آینده با ۳۰ درصد رشد بودجه پیش‌بینی شده است.

مهدی اصفهانیان‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از وجود ۴۰۰ بوستان در سطح شهر و ۲۷ میلیون عرصه فضای سبز شهر قم خبر داد و اظهار کرد: مشکلات و آسیب‌های مناطق هشتگانه در حوزه محیط زیست در جلسات مدیریتی شهرداری قم به صورت منظم بررسی می‌شود تا نقاط ضعف در این حوزه احصای و برطرف شود.

وی افزود: در حوزه فضای سبز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان و در حوزه خدمات شهری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای نگهداشت شهر در سال جاری اختصاص یافته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم تصریح کرد: پیمان و قراردادهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۳ با ۳۰ درصد رشد پیش‌بینی شده است.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به مشکلات بوستان‌های سطح شهر، تاکید کرد: وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه‌های بوستان‌های شهر یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه خدمات شهری است.

وی خواستار مشارکت سازمان فرهنگی با حوزه خدمات شهری در برگزاری اقامه نماز در بوستان‌های سطح شهر شد و گفت: بلندگوهای اذان در تمام بوستان‌های سطح شهر نصب و فعال شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم افزود: تمام مجموعه‌های بازی و ست‌های ورزشی در بوستان‌ها دارای تاییدیه ایمنی و استاندارد است.

کد خبر 723198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.