آینده روشنی در انتظار هندبال بانوان خواهد بود

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: برای اولین سال است که باشگاه سپاهان با یک تیم جوان و بومی پا به گردونه رقابت‌ها گذاشته است و بی‌شک آینده خوبی در انتظار هندبال استان خواهد بود.

فاطمه محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار تیم هندبال سپاهان درمقابل فولاد هرمزگان اظهار کرد: در دیدار رفت با فولاد هرمزگان بازیکنان طلایی‌پوش با اختلاف ۱۰ گل نتیجه را به رقیب خود واگذار کردند، اما در جدال برگشت موفق شدند این تیم پرمهره را با تساوی متوقف کنند. سپاهانی‌ها تا دقیقه ۲۸ مسابقه از حریف خود عقب بودند، اما با ارائه یک نمایش زیبا و دفاع مناسب موفق شدند در نهایت نتیجه تساوی را رقم بزنند.

وی افزود: در هر صورت فولاد هرمزگان یک تیم مدعی است، اما طلایی‌پوشان اصفهان موفق شدند با نمایش خوب نتیجه لازم را کسب کنند. با وجود اینکه هماهنگی بسیاری میان بازیکنان وجود داشت، اما نقطه ضعف‌هایی همچون از دست دادن موقعیت‌های متعدد به چشم می‌خورد و به‌طور کلی از عملکرد بازیکنان خود رضایت دارم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به عملکرد تیم خود در این فصل یادآور شد: سپاهان در پنج بازی اول عملکرد متوسطی داشت، اما در ادامه بازیکنان نمایش بهتری داشتند. در هر صورت برای اولین سال است که این باشگاه با یک تیم جوان و بومی پا به گردونه رقابت‌ها گذاشته است و بی‌شک آینده خوبی در انتظار هندبال استان خواهد بود. دختران طلایی‌پوش با فرازونشیب‌های بسیاری در این فصل حضور پیدا کردند، اما در حال حاضر در بهترین حالت خود قرار دارند و برای کسب سکو تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های باشگاه سپاهان و سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه، هندبال اصفهان در مسیر رشد قرار دارد و آینده خوبی در انتظار این رشته ورزشی است، چراکه بازیکنان در همین سال اول هم که با یک تیم جوان و بومی در لیگ حاضر شده‌اند، عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

محمدخانی پیرامون کیفیت لیگ برتر هندبال تصریح کرد: لیگ سال جاری به گونه‌ای است که تا هفته آخر نمی‌توان قهرمان را تشخیص داد و برخلاف سال گذشته بازی‌ها نزدیک به یکدیگر است و تیم ضعیفی وجود ندارد که از جدول امتیازات دور باشد. تیم‌ها از لحاظ امتیازی به یکدیگر نزدیک هستند، چراکه ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها پخش شده‌اند و سپاهان نیز با ملی‌پوشان بومی خود امتیازات لازم را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان یکی از مهدهای رشته هندبال به‌شمار می‌رود و پتانسیل بالایی در این استان وجود دارد، نیروهای باتجربه و تازه‌کار در کنار یکدیگر قرار گرفتند. سپاهان و ذوب‌آهن نیز بازیکنان خوبی را پرورش داده‌اند و نامی‌نو نیز در لیگ دسته اول تلاش می‌کند تا در لیگ برتر حاضر شود. از مسئولان تقاضا می‌کنم بار دیگر زمینه تیم‌داری ذوب‌آهن در رشته هندبال فراهم شود، چراکه بازیکنان بسیار خوبی داریم که می‌توانند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند و بی‌شک این موضوع سبب می‌شود تیم‌های ملی نیز قدرتمند باشند.

کد خبر 723175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.