امنیت پایدار اولین ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام جمعه چادگان با بیان اینکه حضور حداکثری برای انقلاب اسلامی اولین ثمره‌اش ایجاد امنیت پایدار است، گفت: آنچه که این نظام را و این انقلاب را بیمه کرد، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها بوده است و مردم حضور خود را علیرغم اهداف دشمن که دنبال جدایی مردم از انقلاب بودند اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود بنی جمالی ظهر امروز _جمعه ششم بهمن_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان با اشاره به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضور در انتخابات هم یک حق و هم یک تکلیف است و ما به عنوان شهروند تکلیف داریم که در انتخابات شرکت کنیم و این حق هر شهروندی است که نماینده‌ای را انتخاب کند.

وی افزود: همایش کشوری که هفته گذشته طبق قرار هرساله در تهران انجام شد، با این تفاوت بود که هرساله پنجم مرداد مصادف با اولین نماز جمعه کشور بعد از انقلاب بود ولی امسال به دلیل مصادف شدن با تاسوعای حسینی، با تأخیر و هفته گذشته برپا شد.

امام جمعه چادگان گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری تاکید داشتند که ائمه جمعه باید در میان مردم حضور داشته باشند و از مشکلات آنان و مشکلات منطقه خود مطلع باشند.

حجت الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که تریبون نماز جمعه باید تریبون صدای مردم باشد و مشکلاتشان از این طریق حل شود و توصیه به حضور حداکثری مردم در انتخابات داشتند.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری برای انقلاب اسلامی اولین ثمره‌اش ایجاد امنیت پایدار است.

امام جمعه چادگان بیان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی دشمنان به نابودی نظام کمر بسته بودند و در کشورهای همسایه ما نظیر افغانستان و بخش‌هایی از سوریه حاضر شدند تا مگر اینکه به خیال خود بتوانند گریزی به جمهوری اسلامی بزنند.

بنی‌جمالی در ادامه اضافه کرد: آنچه که این نظام را و این انقلاب را بیمه کرد، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها بوده است و مردم حضور خود را علیرغم اهداف دشمن که دنبال جدایی مردم از انقلاب بود اعلام کردند.

وی گفت: امروزه عصر، عصر پیام‌ها است و موشکی که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خوزستان به مقر گروه تروریستی داعش خراسان زدند، پیامی داشت و آن پیام این بود که ما از خوزستان موشکی بالستیک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر زدیم و اگر دست از پا خطا کنید تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: امروزه حتی شبکه‌های اجتماعی معاند روی فوتبال ایران هم ساعت‌ها تحلیل می‌گذارند؛ دیدیم که بعد از برد تیم ملی فوتبال ایران و شادی مردم تحلیل‌های گوناگونی ارائه دادند و این پیامی برایشان داشت که مردم این نظام را دوست دارند و پای آن ایستاده‌اند.

بنی جمالی گفت: از تمامی معتکفان، دانش آموزان و اولیای آنها و مسئولان شهرستان کمال تشکر را داریم و امسال در چهارده مسجد شهرستان معتکفان حضور داشتند که ۷۰۰ نفر از آنها را دانش آموزان تشکیل می‌دهند و دانش آموزان پسر در مقطع سنی خاص را در امامزاده رزوه میزبانی می‌کنیم و ۵۰۰ نفر از معتکفان بزرگسالان هستند.

وی اضافه کرد: ۱۲۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف حضور دارند که این مایه افتخار و مباهات است و نشان دهنده این است که مردم شهرستان به معنویت و مسائل دین علاقه‌مند هستند.

کد خبر 723154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.