فراخوان شعر شاعران استانی در جشنواره فجر

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:‌ علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره استانی شعر فجر تا دهم بهمن امسال آثار خود را در دو محور اصلی و جنبی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پوریا جلالی امروز _جمعه، ششم بهمن_ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه و جبهه مقاومت به ویژه شهید حاج صادق امیدزاده با تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال مردمی کردن و خیابانی کردن رخدادهای فرهنگی و هنری هستیم، هرچند منکر اتفاقات نگارخانه‌ها و تئاتر صحنه‌ای نیستیم.

وی افزود: در مدت اخیر شاهد قهر مردم با رخدادهای فرهنگی و هنری بودیم که برای برون‌رفت از این قهر و نمایان شدن بیشتر این رخدادها و رویدادها و درنهایت سهیم شدن با مردم در اتفاقات هنری و فرهنگی این رویدادها را به میان مردم بردیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تصریح این‌که ما بنا داریم که هر هفته شاهد رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری در سطح خیابان‌ها و معابر باشیم، گفت: جشنواره استانی شعر فجر که یکی از جشنواره‌های مهم و تأثیرگذار است، با توجه به مسائل مهم رخداد در دو محور اصلی و جنبی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص موضوعات اصلی این جشنواره ادامه داد: انقلاب اسلامی، امامت و ولایت، شهدا، جلوه‌های ایثار و شهادت، جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، جوانی جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، حجاب و عفاف و صیانت از جامعه، کرمانشاه چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی موضوعات محور اصلی خواهند بود.

جلالی اشاره‌ای به موضوعات جنبی جشنواره داشت و گفت: موضوعات قدرت پوشالی استکبار جهانی و رژیم ستم‌شاهی پهلوی در بخش جنبی و طنز این جشنواره پذیرای آثار شعرای گران‌قدر است.

وی به نحوه شرکت کردن در این جشنواره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بر اساس شرایط اعلامی در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۳۲۷۳۷۹ تا تاریخ دهم بهمن‌ماه ارسال کنند.

کد خبر 723139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.