رأی به نامزد اصلح، رأی به توسعه و اجرای عدالت است

امام جمعه سنندج گفت: همه باید نسبت به شرکت در انتخابات احساس مسئولیت کنند، چون رای ما به انتخاب اصلح بیشتر کمک کرده و رای به توسعه، عمران، آبادانی، خدمتگزاری به مردم، اجرای عدالت و کاهش فقر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه، ششم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: دشمنان از مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو هراس دارند، چون سرنوشت خود مردم در آن تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه کردستان همواره مرکز علم و عرفان و معرفت بوده است، افزود: همه باید نسبت به شرکت در انتخابات احساس مسئولیت کنند، چون رأی ما به انتخاب اصلح بیشتر کمک کرده و رأی به توسعه، عمران، آبادانی، خدمتگزاری به مردم، اجرای عدالت و کاهش فقر است.

امام جمعه سنندج شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و ادامه داد: نمایندگان باید نماینده ۸۰ میلیون نفر ایرانی باشند و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکندن میان مردم و مسئولان هستند، به همین دلیل می‌خواهند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند که ضرورت دارد در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: اسرائیل غاصب با حمایت آمریکای جنایتکار به مردم بی دفاع غزه هجوم آورده و تاکنون ۲۵ هزار نفر را شهید و ۷۰ هزار را مصدوم و زخمی کرده اما هنوز وجدان بشری بیدار نشده است.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: ضرورت دارد که کشورهای مسلمان با یکدیگر اتحاد داشته و نگذارند که رژیم صهیونیستی بیش از این به کشتار مردم بی گناه غزه اقدام کند.

ماموستا رستمی در پایان به اهمیت جایگاه شور و مشورت در دین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در چندین آیه از قرآن کریم از جمله در سوره‌های شورا و آل عمران به بحث مشورت اشاره شده که لازم است مسلمانان نیز از این دستور الهی در پیشبرد امور خود بهره بگیرند.

کد خبر 723122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.