پوستر جشنواره فجر چهل‌ودوم رونمایی شد + عکس و فیلم

در آئین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره فجر پوستر این دوره از جشنواره با طرحی از حمیدرضا بیدقی، توسط دبیر جشنواره رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از ظهر امروز _جمعه، ششم بهمن_ و در آئین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره فجر پوستر این دوره از جشنواره با طرحی از حمیدرضا بیدقی، توسط مجتبی امینی دبیر جشنواره رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی پیش از این طراحی پوسترهای سی و ششمین و سی هفتمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و… را برعهده داشته است.

پوستر جشنواره فجر چهل‌ودوم رونمایی شد + عکس و فیلم

حمیدرضا بیدقی، طراح پوستر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره المان‌های به کار رفته در این پوستر اظهار کرد: فرمی که شاهد آن هستید یک سرو است که با ۴۲ سیمرغ طراحی شده است. سرو از قدیم قدمتی به طول تاریخ سرزمین ما دارد و نماد مقاومت و ایستایی است. در طی ۴۲ دوره از برگزاری جشنواره اتفاقات بسیاری افتاده و بارها در مرز کمتررنگ شدن پیش رفته اما برگزار شده است؛ این سیمرغ‌ها دور هم جمع شدند و یک سرو را تشکیل دادند و نشان می‌دهد چراغ حشنواره همیشه روشن خواهد بود و از ناملایمات دور خواهد ماند.

کد خبر 723105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.