جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و بررسی رقیبان احتمالی ایران تا فینال

تیم ملی فوتبال ایران در مراحل حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا برای رسیدن به فینال تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ به پایان رسید و ۱۶ تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی هجدهمین دوره تورنمنت ملی قاره‌کهن مشخص شدند و به‌دنبال آن ایران حریف خود در مرحله نخست حذفی و سپس رقبای احتمالی‌اش در مراحل بعدی را شناخت.

در ادامه به بررسی رقبای ایران در مراحل حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خواهیم پرداخت که البته با این احتمال نوشته شده که یوزه‌ای ایرانی در هر مرحله به پیروزی دست پیدا کنند.

جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و بررسی رقیبان احتمالی ایران تا فینال

ایران vs سوریه (مرحله یک‌هشتم نهایی)

تیم ملی فوتبال ایران باید روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا با سوریه دیدار کند.

ایران vs برنده ژاپن و بحرین (مرحله یک‌چهارم نهایی)

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از غلبه احتمالی بر سوریه، در مرحله یک‌چهارم نهایی به‌مصاف برنده بازی ژاپن و بحرین می‌رود که پیش‌بینی می‌شود به احتمال بسیار فراوان سامورایی‌ها حریف ایران شوند. دیداری که چهاردهم بهمن‌ماه راس ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می‌شود.

ایران vs برنده بازی‌های تایلند - ازبکستان و قطر - فلسطین (مرحله نیمه‌نهایی)

اگر یوزان ایرانی بتوانند در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف قدرتمند احتمالی خود ژاپن را ببرند باید در نیمه‌نهایی و دیدار حساس ماقبل فینال ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز هجدهم بهمن‌ماه با برنده مصاف‌های تایلند - ازبکستان و قطر - فلسطین بازی کند که قطر یا ازبکستان محتمل‌ترین حریفان شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهند بود.

ایران vs برنده بازی‌های کره‌جنوبی - عربستان، استرالیا - اندونزی، عراق - اردن و تاجیکستان - امارات (فینال)

تیم ملی فوتبال ایران که به‌دنبال چهارمین قهرمانی‌اش در این مسابقات است اگر بتواند طلسم‌شکنی کرده و با عبور از همه حریفان به فینال برسد باید منتظر یک رقیب از سمت دیگر جدول باشد که از بین کره‌جنوبی - عربستان، استرالیا - اندونزی، عراق - اردن و تاجیکستان - امارات خواهند بود.

بازی پایانی جام ملت‌های آسیا روز بیست‌ویکم بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 723058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.