۱٢٧٠ صندوق اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه آماده شد

فرماندار کرمانشاه گفت: برای مجموع ۶٣۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه، یک هزار و ٢٧٠ صندوق رأی آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی _پنجشنبه، پنجم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان با ۱۳١٣ کمیته تشکیل شده و تاکنون ١٠ جلسه ستاد انتخابات شهرستان با ١۴٠ مصوبه و یک جلسه مشترک هیئت نظارت و هیئت اجرایی برگزار شده است.

وی با اشاره به روند اجرای مراحل پیش از برگزاری انتخابات در فرمانداری کرمانشاه، افزود: اقداماتی در راستای مشارکت‌افزایی در دستور کار قرار گرفته و جلساتی با مدیرکل آموزش و پرورش، هیئت امنای مساجد، روحانیون مستقر در مساجد و مدیرکل ارشاد برگزار شده است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: میز خدمت در برخی از مساجد و تشکیل جلسات با حوزه‌های مقاومت بسیج و دهیاران خواهد بود و بر اساس شرایط دسترسی، جمعیت و پیش‌بینی‌ها در لیست شعب ادوار گذشته تغییراتی ایجاد شده و ۶٣۵ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمانشاه تعیین شد.

وی با بیان اینکه شعب مستقر در مساجد به ۴۴ مورد افزایش یافته است، افزود: صندوق‌های سیار نیز از ١٢ مورد به ٩ مورد کاهش یافته است و در مجموع ۶٣۵ شعبه ثابت شامل ۴٩٣ شعبه ثابت شهری و روستایی و ١۴٢ شعبه سیار شهری و روستایی برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

آمویی با بیان اینکه در حوزه شهرستان کرمانشاه تاکنون ١٠٨ نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند، گفت: پوشش شبکه در مکان شعب اخذ رأی توسط اعضای کمیته فناوری اطلاعات بررسی شده است و کمیته حمل و نقل خودرویی و کمیته پشتیبانی نیز در تدارک تأمین خودرو و تغذیه روز انتخابات در شهرستان کرمانشاه هستند.

وی با اشاره به فعالیت پرتال انتخابات در شهرستان بیان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ارتباط مستمری با داوطلبان برای آگاهی آن‌ها از بایدها و نبایدهای انتخابات برقرار کرده است و با همکاری شهرداری‌های شهرستان کرمانشاه فضاسازی شهری برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه کمیته منابع انسانی نفرات حاضر در شعب اخذ رأی را مشخص کرده است، تصریح کرد: نمایندگان فرماندار، بازرسان شعب اخذ رأی نیز به جمع این افراد اضافه خواهند شد و کمیته حقوقی و مقابله با تخلفات نیز در هر منطقه شهری یک تیم تخلفات را مستقر کرده است.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

کد خبر 723047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.