۴۵ درصد سهم صادرات استان همدان متعلق به شهرستان ملایر است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر گفت: در حال حاضر نزدیک به ۴۵ درصد سهم صادرات استان همدان متعلق به شهرستان ملایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، داریوش صفاری امروز _پنجشنبه پنجم بهمن‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهم طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ با حضور سرمایه‌گذاران خارج از شهرستان افزایش یافته است که نشان‌دهنده تعامل دستگاه‌های متولی امر با فعالان بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه تلاش نهادهای خدمات‌رسان در حوزه اشتغال‌آفرینی ارزشمند است، افزود: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان نهادهای خدمت‌رسان نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: ذوب آلیاژی ملایر پس از سال‌ها تعطیلی به همت دولت سیزدهم و مجموعه مدیریتی شهرستان به چرخه فعالیت بازگشت، همچنین ایجاد واحدهای صنعتی تولید شیشه اتومبیل با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در ملایر است.

صفاری با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۵ درصد سهم صادرات استان همدان متعلق به شهرستان ملایر است، افزود: با توجه به پتانسیل بالای ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و مبل و منبت، شهرستان آینده درخشانی خواهد داشت.

کد خبر 723045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.