آخرین جزئیات آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، سید جلال ملکی شامگاه _پنجشنبه، پنجم بهمن_ اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ امشب حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: عملیات آتش‌نشانان شروع شده و جزئیات پس از پایان عملیات اعلام می‌شود، در این حادثه چند ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: درحال حاضر باید منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی کسب و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود؛ بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی بیشتر بر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده، اما در هر صورت برای اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد، هنوز گزارشی از مصدومان و فوتی‌های احتمالی داده نشده است.

آماده‌باش اورژانس تهران

رئیس اورژانس استان تهران نیز اعلام کرد که در پی حریق بیمارستان گاندی اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

رئیس بیمارستان گاندی: در حال تخلیه بیمارستان هستیم

رئیس بیمارستان گاندی گفت: در ضلع شرقی بیمارستان آتش‌سوزی رخ داده است، اما هنوز گزارشی از مصدومیت و آسیب به بیماران دریافت نکرده‌ایم.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت اعلام کرد که تیم‌های پلیس راهور در صحنه حاضرند و محدودیت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می‌شود. همچنین جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی‌ارتی شمال به جنوب از میدان ونک و گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم و جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

حریق بیمارستان گاندی از مهمانپذیر بوده است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد که آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مربوط به قسمت مهمانپذیر بیمارستان بوده است و۱۰ ایستگاه کامل در حال اطفا و لکه گیری هستند؛ قسمت مهمانپذیر بیمارستان گاندی دچار حریق شده است. هر فردی داخل بیمارستان بوده، تخلیه شده است.

مهار موفق آتش در بیمارستان گاندی با استفاده از تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی

مدیر عامل آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: ۵ نردبان بلند در محل اطفای حریق حاضر است و آتش‌سوزی در نمای ساختمان کاملاً خاموش شده‌است.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز گفت: شعله‌های آتش به‌طور کامل در بیمارستان گاندی خاموش شده، تنها عملیات لکه‌ گیری و تخلیه دود درحال انجام است؛ حضور و آماده‌باش آتش‌نشانان در محل همچنان ادامه دارد.

کد خبر 723036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.