نخستین شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه‌گذار خارجی در یزد احداث می‌شود

استاندار یزد با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار پاکستانی جهت احداث شهرک صنعتی غیردولتی در استان یزد گفت: این شهرک، نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی با سرمایه‌گذاری خارجی در سطح کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) نشست ویژه کارگروه زیربنایی استان یزد به منظور تسهیل در روند احداث اولین شهرک صنعتی غیر دولتی با سرمایه‌گذاری خارجی کشور، در یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه این نشست، با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار پاکستانی جهت احداث شهرک صنعتی غیر دولتی در استان اظهار کرد: این شهرک، نخستین شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه‌گذاری خارجی در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه از پروژه مذکور به عنوان ابرپروژه سرمایه‌گذاری خارجی در استان یاد کرد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه قریب به ۲۰۰ میلیون یورو است.

استاندار یزد با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مورد پیگیری استان جذب سرمایه‌گذار خارجی است، خاطرنشان کرد: وجه تمایز شهرک صنعتی مذکور با سایر شهرک‌ها، «سرمایه‌گذاری خارجی» و نیز «استقرار پروژه‌های مبتنی بر سند یزدنوین، پیشرفته و دانش‌بنیان» است.

فاطمی با اشاره به برگزاری این نشست با حضور سرمایه‌گذار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌ها همراهی‌های لازم به منظور تسریع و تسهیل در روند احداث اولین شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه‌گذاری خارجی را خواهند داشت.

استاندار یزد در پایان اظهار کرد: امیداست با همراهی و حمایت از احداث این شهرک، بتوانیم گام دیگری در راستای تحقق سند یزدنوین و استقرار صنایع دانش‌بنیان و محیط زیستی برداریم.

کد خبر 723023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.