جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عربستان و تایلند

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و تایلند به‌عنوان صدرنشین و دوم گروه ششم جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند و عمان هم حذف شد. حریفان احتمالی این تیم‌ها همچنین احتمال صعود تیم سوم گروه مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ دیدارهای سوم و پایانی گروه ششم تورنمنت جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به‌طور همزمان با تقابل قرقیزستان در برابر عمان و عربستان‌سعودی در برابر تایلند برگزار شد و در پایان تیم‌های ملی فوتبال عربستان و تایلند به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند و اندونزی از گروه چهارم هم با توقف عمان مقابل قرقیزستان به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم مرحله گروهی صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عربستان و تایلند

حریف احتمالی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال عربستان با دو پیروزی و یک تساوی صدرنشین گروه ششم شد تا صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کند و باید با تیم دوم گروه پنجم که کره‌جنوبی است بازی سخت و حساسی داشته باشد.

حریف احتمالی تایلند در مرحله یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال تایلند باید با تیم دوم گروه دوم یعنی ازبکستان بازی کند و برنده آن بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی به احتمال فراوان به‌مصاف قطر می‌رود که در سمت سخت جدول قرار گرفته است.

کد خبر 723001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.