دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به راهپیمایی حمایت از غزه و استمرار تظاهرات جمعه‌های خشم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از عموم مردم و نمازگزاران جمعه خواست تا در راهپیمایی‌هایی هر هفته بعد از نماز جمعه که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می شد، حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم و همچنین نمازگزاران جمعه درخواست کرد تا در راهپیمایی‌های هر هفته که بعد از نماز جمعه و با عنوان «تظاهرات جمعه‌های خشم» برگزار می‌شود، حضور یابند.

این راهپیمایی‌های هفتگی از زمان آغاز جنگ غزه هر هفته بعد از برگزاری نماز جمعه با حضور پرشور نمازگزاران در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها برگزار می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

رویارویی و ایستادگی شجاعانه و فداکارانه گروه‌های فلسطینی با رژیم غاصب صهیونیستی و افزایش مشهود اقتدار غیرقابلِ انکار جبهه مقاومت در مقابل استکبار و کفر نشان داد که تنها راه‌حل مسئله غزه و فلسطین مقاومت و مبارزه و مهمترین وظیفه امت اسلامی حفظ روحیه ایمانی رزمندگان مقاومت و تزریق امید به این حرکت و مسئولیت اصلی کشورهای اسلامی، قطع ارتباط سیاسی و اقتصادی و شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی است.

در استمرار حمایت‌های مردمی از غزۀ مظلوم و مقتدر و انزجار از جنایت و نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها، جمعه ۶ بهمن‌ماه در ۵ استان «خراسان رضوی، گلستان، البرز، کرمان و ایلام راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر و تشکر از حضور مستمر میدانی و حمایت‌های بی‌وقفه و پرشور مردم بزرگ ایران اسلامی از فلسطین قهرمان، از مردم غیور و سلحشور ایران در این ۵ استان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در «راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار»، ضمن حمایت از مقاومت افتخارآمیز مردم غزه، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و حمایت آمریکا، کشورهای غربی و همراهی و سکوت بعضی از دُوَل اسلامی را محکوم کرده و همراهی همیشگی خود را با آرمان فلسطین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام کنند.

کد خبر 722984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.