اجرای دستورالعمل‌های کشوری برای تامین گاز خانگی لازم است

استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت دستورالعمل های کشوری که بر تامین پایدار گاز بخش خانگی تاکید دارند، لازم الاجرا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _پنج شنبه پنجم دی_ در کارگروه مدیریت مصرف انرژی خراسان شمالی اظهار کرد: راهکارهای عدم قطع گاز صنایع به ویژه صنایعی که تولید آن‌ها بستگی به تأمین گاز دارد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های کشوری که بر تأمین پایدار گاز بخش خانگی تاکید دارند لازم الاجرا هستند.

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر صنایع در برخی استان‌ها مشمول این محدودیت‌ها نیستند باید بررسی شوند و از سوی دیگر سهمیه‌ای برای استان خراسان شمالی در نظر گرفته و عدالت توزیع انرژی رعایت شود.

حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه، شعار سال و رشد تولید را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدامات باید در راستای رشد تولید باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته صنایع استان تعطیل شدند و اگر چانه زنی می‌تواند سهمیه‌ای برای استان تأمین کند، این چانه زنی از سوی مسئولین صورت گیرد و عدالت در توزیع سوخت و سهمیه صنایع رعایت شود و تمهیدات برای عدم قطع گاز اندیشیده شود.

گفتنی است مدیران صنایع پرمصرف استان در این جلسه درخواست‌های خود را مطرح کردند و آسیب‌های تغییر سوخت از گاز به سایر انواع سوخت و یا عدم امکان تغییر سوخت به دلیل اینکه تولید آنها بر مبنای گاز است را بر شمردند.

کد خبر 722972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.