دانشگاه علوم پزشکی کردستان در لیست دانشگاه‌های مورد تایید عراق قرار گرفت

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قرار گرفتن این دانشگاه در لیست دانشگاه‌های مورد تایید کشور عراق برای تحصیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، محمدباقر خادم عرفان از درخشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرار گرفتن آن در لیست دانشگاه‌های مورد تأیید کشور عراق برای تحصیل خبر داد.

وی افزود: طبق فهرست دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران که از نظر وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی عراق مورد تأیید هستند، دانشگاه علوم پزشکی کردستان در فهرست ۷۲ دانشگاه عمومی مورد تأیید در ردیف دوازدهم و در لیست ۲۰ دانشگاه مورد تأیید سطح برتر در ردیف سیزدهم قرار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: این لیست اکتبر ۲۰۲۳ به‌روزرسانی شده است و طبق آن در بهمن ماه ۱۴۰۲ دانشجویان عراقی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان قادر به ادامه تحصیل خواهند بود.

به گزارش ایمنا، دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۱۳۶۵ به عنوان مجموعه آموزشی پژوهشی سازمان منطقه‌ای بهداشت و درمان استان کردستان تأسیس شد که در مردادماه سال ۱۳۷۱ به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارتقا یافت.

کد خبر 722960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.