صندوق ذخیره فرهنگیان از رکود خارج شد/سرمایه‌گذاری در آستانه ثمردهی 

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان گفت: مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان طی دو سال گذشته با تلاش‌های انجام شده از رکود خارج شد و اکنون به وضعیت مطلوبی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان، قاسم سلمانی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان که برخی از آنها شامل صنایع بزرگ هستند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری صندوق، در آستانه ثمردهی برای اعضا است.

وی افزود: مبالغ قابل‌توجهی برای بازنشستگان فرهنگی، عضو صندوق ذخیره فرهنگیان نیز واریز خواهد شد، از این‌رو باید تلاش کرد درصد بالاتری از فرهنگیان به عضویت این صندوق درآیند تا بتوانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان گفت: شرکت تجهیزات مدارس ایران و شرکت صنایع آموزشی به‌عنوان دو شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات آموزشی، زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: چرخش مالی این شرکت‌ها به طور عمده در مجموعه آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و سود آن نیز در نهایت به فرهنگیان می‌رسد، لذا استفاده از خدمات آن‌ها باید در اولویت مدارس قرار گیرد.

سلمانی خاطرنشان کرد: واریز به‌موقع و مؤثر سهم شریک‌های بازنشستگان در مهر و آبان ۱۴۰۲ از سوی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شد و در آینده نیز در دستور کار است که افزایش سطح رضایتمندی همکاران بازنشسته را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 722951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.