لغزندگی جاده ۱۳ ساعت هزاران خودرو را در کندوان و هراز زمین‌گیر کرد

رئیس پلیس راه مازندران با تایید گرفتار شدن هزار خودرو در محور هراز و کندوان گفت: از ساعت ۲۰ شب گذشته محور هراز و کندوان به دلیل برف و لغزندگی مسدود شد و موجب شد هزاران خودرو در مسیر گرفتار شوند.

یدالله جهان‌تاب صبح امروز پنجشنبه پنجم بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی اظهار کرد: شب گذشته به دلیل جو ناپایدار و بارش سنگین برف و باران تردد در محورهای هراز و کندوان سنگین بود.

وی افزود: این شدت بارش موجب شد تا دو محور هراز و کندوان از دیشب تا به امروز صبح ساعت ۸:۳۰ مسدود شوند.

جهان تاب با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در سه محور مازندران باز و به صورت روان است، تصریح کرد: بارش برف و سرما شدید موجب لغزندگی جاده‌های هراز و کندوان شده و تردد را برای مسافران سخت و کند کرده تا وسایل نقلیه ساعاتی در جاده هراز بمانند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تمامی امدادرسانی به مسافران در راه مانده از سوی نیروهای امدادونجات هلال‌احمر و راهداری انجام و مسافران در پایگاه‌ها و راهدارخانه‌ها اسکان یافته بودند.

وی با تاکید براینکه رانندگان به دلیل لغزندگی جاده و بارش مجدد برف از داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: همچنین هم وطنان از مسافرت غیرضروری به استان مازندران اجتناب و سفرشان را به روزهای مناسب موکول کنند.

کد خبر 722947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.