پیگیری مسئولان خراسان شمالی برای ارتقای بخش جرگلان به شهرستان

استاندار خراسان شمالی از تلاش برای ارتقای بخش جرگلان به شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه چهارم دی_ در دیدار فرماندار راز و جرگلان و اعضای شورای اسلامی بخش جرگلان اظهار کرد: پیگیر ارتقای بخش جرگلان به شهرستان هستیم اما این موضوع باید در تصمیمات سیاسی کشور و ملاک‌های ارتقا لحاظ شود.

وی با بیان اینکه برای عمران و آبادانی شهرستان راز و جرگلان اعتبار قائل هستیم، افزود: برای ارتقاء بخش جرگلان تمام تلاش‌های خود را انجام خواهیم داد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کسی مودت و صمیمت قومیت‌ها را زیر سوال ببرد و به آن صدمه بزند.

حسین نژاد تاکید کرد: وجود قومیت‌ها و زندگی مسالمت آمیز آنان در کنار یکدیگر موجب شده تا دل دشمنان به درد آید لذا اجازه آسیب زدن و اختلاف افکنی را نمی‌دهیم.

وی بیان داشت: پس از تصدی و سکانداری استان اولین سفر و مأموریت کاری خود را به شهرستان راز و جرگلان انجام دادیم زیرا به این شهرستان توجه داریم.

حسین نژاد برتری استان خراسان شمالی در حوزه امنیت سرمایه گذاری را محصول وجود همدلی و هم افزایی مردم استان و قومیت‌های مختلف عنوان کرد و گفت: این همدلی باید بیش از پیش شود.

کد خبر 722882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.