داوطلبان مجلس وعده‌های غیر قابل اجرا ندهند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: داوطلبان مجلس وعده‌های غیر قابل اجرا ندهند و از مسائل تخریبی دوری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _چهارشنبه، چهارم بهمن_ در همایش پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی اظهار کرد: دشمنان به دنبال عدم حضور مردم و داوطلبان در عرصه انتخابات هستند تا شور و نشاطی حاصل نشود.

وی افزود: داوطلبان مجلس وعده‌های غیر قابل اجرا ندهند و از مسائل تخریبی دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری مناظره‌ها و بیان طرح و ایده‌ها موجب رشد و تعالی جامعه است و دشمنان را عصبانی و ناامید می‌کند.

نوری ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داوطلبان انتخابات باید خود را تبلیغ کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

وی اظهار کرد: اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص و شفاف است، بنابراین عزل و نصب‌ها در حیطه کار آنان نیست.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس باید آگاه باشند که مخالفت کردن با صحبت کردن، تخریب دیگران و دادن وعده‌های ناممکن موجب مطرح شدن آن‌ها نمی‌شود.

وی افزود: جهاد تبیین موجب رشد و تعالی کشور است و موفقیت‌های کشور را با جهاد تبیین بیان می‌کنیم؛ از این سو باید فرصت‌های استان را شناسایی و نقشه راه را تدوین کنیم.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر داوطلبان مجلس تنها انتقادی صحبت کنند، صدمه آن در درازمدت بر پیکره نظام وارد می‌شود.

حسین‌نژاد ادامه داد: در دوره انتخابات گذشته به ازای هر کرسی ۱۶ نفر نامزد حضور داشت، اما در این دوره به ازای هر کرسی ۲۲ نفر حضور یافته‌اند که این نشان‌دهنده افزایش حس مسؤلیت‌پذیری و علاقه به نظام است.

وی افزود: اجرای شبکه فیبر نوری، اقدامات مطلوب در حوزه آب‌رسانی، توجه به شرکت‌های دانش بنیان و توسعه راه‌ها از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم هستند.

کد خبر 722856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.