کامبک دراماتیک عراق، ژاپن را به استقبال ایران فرستاد

تیم ملی فوتبال عراق مقابل ویتنام و ژاپن مقابل اندونزی به پیروزی رسیدند تا منتظر حریف احتمالی خود در مرحله یک‌هشتم نهایی باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ ادامه پیدا کرد و تیم‌های گروه چهارم از ساعت ۱۵:۰۰ در دو بازی همزمان به‌مصاف همدیگر رفتند تا وضعیت این گروه نیز پس از سه گروه نخست مشخص شد و بدین ترتیب عراق و ژاپن به‌عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کردند.

عراق ۳ - ویتنام ۲

در یکی از دیدارهای همزمان در دور سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم، امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ تیم‌های فوتبال ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الثمامه قطر به قضاوت «خمیس الماری» به مصاف هم رفتند و سرانجام سامورایی‌ها به پیروزی سه بر یک رسیدند.

در دقیقه چهارم پنالتی به سود ژاپن اعلام شد. اوئدا با یک حرکت خوب وارد محوطه جریمه اندونزی شد و پس از برخورد با بازیکن اندونزی، داور پس از بررسی صحنه، نقطه پنالتی را نشان داد و خود اوئدا با یک ضربه پرقدرت از روی نقطه پنالتی، توپ را به درون دروازه اندونزی فرستاد.

کامبک دراماتیک عراق، ژاپن را به استقبال ایران فرستاد

دقیقه ۳۵ بازی ژاپنی‌ها با یک حرکت ترکیبی به گلزنی نزدیک شدند اما ضربه ناکامورا به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۳ گل دوم برای ژاپن روی حرکت خوب ژاپنی‌ها و یک ارسال زمینی به‌ثمر رسید. اوئدا با دروازه خالی اندونزی مواجه شد و به راحتی گلزنی کرد.

دقیقه ۸۸ هابنر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل سوم ژاپن ثبت شود. اما در دقیقه ۱+۹۰ والش موفق شد یکی از گل‌های خورده را برای اندونزیایی‌ها جبران کند و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

ژاپن ۳ - اندونزی ۱

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ویتنام امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه قطر و با قضاوت نظمی نصرالدین مالزیایی بایکدیگر تقابل کردند که این دیدار با برتری دراماتیک عراق خاتمه پیدا کرد.

در دقیقه ۴۲ بازی بوی هوانگ‌ویت آن موفق شد با یک ضربه پای راست دروازه عراق را باز کند. ارسال وان خانگ خوات از روی ضربه ایستگاهی را مدافع پیش‌تاخته ویتنام به صورت تک‌ضرب وارد دروازه کرد. دقیقه چهارم وقت‌های اضافه نیمه‌اول بود که وان خانگ خوات به دلیل خطای بدی که انجام داد با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

کامبک دراماتیک عراق، ژاپن را به استقبال ایران فرستاد

در دقیقه ۴۷ علی جاسم که به جای بشار رسن وارد زمین شد، کرنر را ارسال کرد. ضربه سر ریبین سولاقا از فاصله بسیار نزدیک به گوشه پایین سمت چپ دروازه رفت و بازی مساوی شد. حملات عراقی‌ها ادامه داشت و دقیقه ۷۳ ایمن حسین دیگر تعویضی عراق با ضربه سر گلزنی کرده و کامبک عراق را رقم زد. ایمن حسین در دقیقه ۸۴ ضربه پنالتی و فرصت دوگله شدن خودش را از دست داد.

دقیقه ۱+۹۰ بازی انگوان کوانگ های با ضربه پای چپ، بازی را در آخرین لحظات به تساوی کشید. این پایان کار نبود و ایمن حسین در دقیقه ۱۲+۹۰ بازهم با پنالتی دیگری که عراق گرفته بود پشت توپ ایستاد و این‌بار برخلاف پنالتی قبلی توپ را به گل تبدیل کرد تا پیروزی سه بر دو برای عراق ثبت شود.

کامبک دراماتیک عراق، ژاپن را به استقبال ایران فرستاد

کد خبر 722842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.